Tuesday, May 4, 2010

Hi !!! / Hola!!!

Hi, I've been a little lost with my blog but not from working. :o) I'm working on an order for a birthday of 15 little dollies and working on my other projects. By many requests, I have two black dolls halfway and will be creating a pattern from one of them. I hope to have this by June/July. Also, I will be on vacation next week! Cant wait!!! Thanks to all of you who one way or another have me going and comment how special my dollies are to you!!! God Bless!

Hola, He estado un poco perdida de mi blog aunque no de trabajar. :o) Estoy trabajando en una orden para un cumpleaños de 15 muñequitas y trabajando en otros proyectos. Por varias peticiones, tengo dos muñecas negras a mitad y estaré creando un patrón de una de ellas. Espero tener esto para Junio/Julio. También, estaré de vacaciones la próxima semana! No puedo esperar!!! Gracias a todas aquellas que de alguna forma u otra me tienen motivada y comentan cuan especial mis muñequitas son para ustedes!!! Bendiciones!

No comments:

Post a Comment